Pomoc
Jeżeli będziesz miał problemy bądź wątpliwości związane ze złożeniem zamówienia, prosimy poinformuj nas o tym.
+48 798 080 707
+48 733 772 777
sklep@forquad.pl
- Klienci, którzy dokonywali już zakupów w naszym sklepie, logują się na swoje indywidualne konto.
- Jako Nowy Klient, który nie posiada konta w naszym sklepie, zostaniesz poproszony o założenie konta (rejestrację) bądź złożenie pojedynczego zamówienia bez konieczności rejestracji, podając jedynie dane teleadresowe.
- Telefonicznie dzwoniąc do nas i podając dane teleadresowe - założymy Ci konto i wyślemy potwierdzenie na maila.
- Złóż zamówienie wysyłając do nas maila z kodem, opisem lub linkiem produktu.
Jeśli wystąpi jakiekolwiek podejrzenie nieautoryzowanego działania na Twoim koncie, natychmiast skontaktuj się z nami, abyśmy mogli podjąć odpowiednie kroki zabezpieczające.
W przypadku problemów z aplikacjami mobilnymi lub funkcjami sklepu, takich jak składanie zamówień, nie wahaj się zgłosić tego do naszego zespołu technicznego.
Produkty można zwrócić w ciągu 14 dni roboczych od daty zakupu, pod warunkiem że będą one w oryginalnym stanie. Oznacza to, że produkt musi być wolny od wszelkich wad i uszkodzeń powstałych na skutek winy kupującego. Dotyczy to również opakowania produktu, które musi być w stanie umożliwiającym dalszą jego sprzedaż jako towaru pełnowartościowego. Koszty związane z wysyłką zwrotu pokrywa kupujący.
Akceptujemy wszystkie popularne metody płatności, w tym karty kredytowe, przelewy online oraz płatności przy odbiorze. Dostarczamy produkty na terenie całej Polski.