Zasady dotyczące zwrotów
Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@forquad.pl
Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: Forquad Marszowice 273 32-420 Gdów , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.
Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:
- dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
- dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Reklamacje
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: reklamacje@forquad.pl lub drogą pocztową na adres FORQUAD Marszowice 273 32-420 Gdów .
Reklamowany towar należy wysłać na adres: FORQUAD Marszowice 273 32-420 Gdów
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
W celu rozpatrzenia reklamacji proszę dołączyć:
- dowód zakupu
- wypełniony druk reklamacyjny (link poniżej)
- fakturę montażu, najlepiej z autoryzowanego serwisu
UWAGA! W przypadku reklamacji opon prosimy dołączyć dodatkowo:
- zdjęć tych „wybrzuszeń i małego dołka” czyli uszkodzeń.
- proszę o dostarczenie zdjęcia opony z wadą gdzie jest numer seryjny Pełen DOT wg poniższego przykładu ( jedno zdjęcie – jedna opona)
NA REKLAMACJĘ NIE PRZYJMUJEMY OPON UŻYWANYCH!
ZE WZGLĘDU NA PRZEZNACZENIE I CHARAKTER PRACY OPON TERENOWYCH REKLAMACJI NIE PODLEGAJĄ BICIA OSIOWE (BOCZNE) I PROMIENIOWE.
SPRZEDAWCA NIE UDZIELA GWARANCJI W ODNIESIENIU DO CZĘŚCI ELEKTRYCZNYCH I ELEKTRONICZNYCH, JAK NP. AKUMULATORY, REGULATORY NAPIĘCIA, STATORY, ROZRUSZNIKI, CEWKI, SELENOIDY ITP. JAK RÓWNIEŻ NIE PONOSI ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA NIEPRAWIDŁOWE DZIAŁANIE WW. PODZESPOŁÓW.
REKLAMACJI NIE PODLEGAJĄ: ELEKTRONIKA, AKUMULATORY, SPRZĘGŁA I ZAWIESZENIA TYPU SWORZNIE, KOŃCÓWKI DRĄŻKÓW!
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
REKLAMACJA BĘDZIE ROZPATRYWANA TYLKO Z DOWODEM ZAKUPU I Z WYPEŁNIONYM DRUKIEM REKLAMACYJNYM ORAZ POTWIERDZENIEM MONTAŻU W SPECJALIZOWANYM SERWISIE!
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Druk reklamacyjny: kliknij tutaj
Druk reklamacyjny dla opon: kliknij tutaj
Oświadczenie zagubienia dowodu zakupu: kliknij tutaj