Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Zasady dotyczące zwrotów

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@forquad.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: Forquad Marszowice 273 32-420 Gdów , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: reklamacje@forquad.pl lub drogą pocztową na adres FORQUAD Marszowice 273 32-420 Gdów .

Reklamowany towar należy wysłać na adres: FORQUAD Marszowice 273 32-420 Gdów

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

W celu rozpatrzenia reklamacji proszę dołączyć:

- dowód zakupu

- wypełniony druk reklamacyjny (link poniżej)

- fakturę montażu, najlepiej z autoryzowanego serwisu

UWAGA! W przypadku reklamacji opon prosimy dołączyć dodatkowo:

- zdjęć tych „wybrzuszeń i małego dołka” czyli uszkodzeń.



- proszę o dostarczenie zdjęcia opony z wadą gdzie jest numer seryjny Pełen DOT wg poniższego przykładu ( jedno zdjęcie – jedna opona)

NA REKLAMACJĘ NIE PRZYJMUJEMY OPON UŻYWANYCH!

ZE WZGLĘDU NA PRZEZNACZENIE I CHARAKTER PRACY OPON TERENOWYCH REKLAMACJI NIE PODLEGAJĄ BICIA OSIOWE (BOCZNE) I PROMIENIOWE.

SPRZEDAWCA NIE UDZIELA GWARANCJI W ODNIESIENIU DO CZĘŚCI ELEKTRYCZNYCH I ELEKTRONICZNYCH, JAK NP. AKUMULATORY, REGULATORY NAPIĘCIA, STATORY, ROZRUSZNIKI, CEWKI, SELENOIDY ITP. JAK RÓWNIEŻ NIE PONOSI ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA NIEPRAWIDŁOWE DZIAŁANIE WW. PODZESPOŁÓW.

REKLAMACJI NIE PODLEGAJĄ: ELEKTRONIKA, AKUMULATORY, SPRZĘGŁA I ZAWIESZENIA TYPU SWORZNIE, KOŃCÓWKI DRĄŻKÓW!

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

REKLAMACJA BĘDZIE ROZPATRYWANA TYLKO Z DOWODEM ZAKUPU I Z WYPEŁNIONYM DRUKIEM REKLAMACYJNYM ORAZ POTWIERDZENIEM MONTAŻU W SPECJALIZOWANYM SERWISIE!

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Druk reklamacyjny: kliknij tutaj

Druk reklamacyjny dla opon: kliknij tutaj

Oświadczenie zagubienia dowodu zakupu: kliknij tutaj

Zaufane Opinie IdoSell
4.94 / 5.00 367 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-09-20
szybko i jak zawsze sprawnie, zgodnie z opisem
2024-09-05
Wszystko ok. Polecam
pixel